cuyus's FotoPage

By: cu yus

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  [12]  13  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 10-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Kampung Air .....

 
 
 
View all 6 photos...
Jum jalan-jalan tengok kampung org... tak kesempatan naik perahu nak pegi seberang, tengok2 dari seberang je lah......


Saturday, 30-Jul-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Butterfly............?????

 
 
 
View all 6 photos...
Ni rama-rama ke kupu-kupu...???????


Friday, 29-Jul-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Sinar cahaya

 
 


Saturday, 23-Jul-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Di suatu senja

 
 
 
View all 5 photos...
Rindu sangat dengan suasana ni bila senja.... masa kecik waktu senja seronok duduk kat jambatan tengok matahari tenggelam.... sungai ni menyimpan seribu kenangan... belajar berenang pun kat sungai ni (swimming pool yang asli luas lak tu).... hari-hari dok memancing je keje


Tuesday, 19-Jul-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Di awan biru..

 
 
 
View all 9 photos...
Med......... dalam perjalanan mok jumpa kitak... sempat juak ih (kei ngilang boring bah).. apa nama awan awan tok iboh nanyak..ilmu alam kurang ckit kmk ingat ada nimbus2 jak.. kumulonimbus
Quote:


"Allah, Dialah yang mengirim angin lalu angin itu menggerakkan awan dan Allah membentangkannya di langit menurut yang dikehendakiNya, dan menjadikannya bergumpal-gumpal: lalu kamu lihat hujan keluar dari celah-celahnya. Maka apabila hujan itu turun menimpa hambaNya yang dikehendakiNya menjadikan mereka gembira. (Surah Ar-Rum: 48)


[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  [12]  13  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net