cuyus's FotoPage

By: cu yus

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >  >>]    [Archive]
Monday, 10-Jul-2006 22:53 Email | Share | | Bookmark
no idea...

 
 
Gambar dah lama tersimpan kat HDD... masa ni waktu petang tengah lepak minum ABC hehehe sowie tak tau nak letak tajuk apa lagi dah....



Wednesday, 5-Jul-2006 13:15 Email | Share | | Bookmark
Windows XP ('',)

 
 
hehehehe WinXP version 57





Saturday, 1-Jul-2006 12:33 Email | Share | | Bookmark
Mentari ~ 060606

 
 
 
View all 4 photos...
Petang 060606 ~~ Akhirnya dpt gak uplod gambar ni.... suasana ptg pada 060606 kebetulan hujan lak petang tu.. ambik gambar dr keta je









Tuesday, 27-Jun-2006 11:30 Email | Share | | Bookmark
Siaran tergendala....... Harap Maaf

 
adui lama nye dah tak update..... bulan Jun bz sangat.. dalam bz bz HDD mula wat hal.... dan skrg ni HDD tak wat hal lagi dah tapi dah kong... uwaaaa sedihnye... seb baik ada wat bekap.. ada gak yg tak sempat wat bekap adui... sedih nyer..



pic ni kuar topic.... saja nak letak gambar ni.. nak segarkan mata2 yg mengantuk tengok fp yg lama dah tak apdet ni hehehe sila2 lah cuci mata anda ngan air... Kalau masih ngantuk gak... pegi aa mandi nak edit pic pun tak pat sekarang ni.. nasib pat resize. Pic lama tak diuplod bersama pic yg sewaktu dgn nye kat sini http://cuyus57.fotopages.com/?entry=782738


Sunday, 4-Jun-2006 03:48 Email | Share | | Bookmark
sebelum & sesudah hujan~~~

 
 
 
View all 7 photos...
Menunggu hujan yg nak turun...........



segar semula..... selepas hujan







[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net